Monday, July 12, 2010

unacceptable

This blog mmg kurang gmbar and kurang interesting :D
but for me ape yg di'type' ni yg penting..
FINALLY SPAIN menang ye for the world cup 2010..
YEAH!! Iniesta scored :D
selalunye malas nak bgun tgk bola at 2.30am
but pagi tadi bgun sahur at 4.30 am so tgk la last minute kan!

today puasa ganti..
kalo da abis ari ni
4 more days to go!
yeah!!

ape kene mengene dgn tajuk??
yes this is the post
one of my friend msg
maybe dier sah kan ader 'sakit'

from my little sis yg da ampir abis kimo
dtg lg satu sakit jahat ni kt kawan aku
:( sangat sedih
dah la duk jauh
pastu aku da la nak fly
owh Tuhan
inilah dugaan mu

But i will never let her down
aku syg die
aku syg kawan2 aku
aku akan bg smagat
yes!
hope everything will be okay
aku tau ko xkan down!
aku taw ko kuat smagat!
even kite jauh kan!
i will always remember u!
and love u always!



No comments: